Legújabb feladatom

Én sosem értettem, hogy ha valami jól működik, akkor azt miért kell szétverni vagy átalakítani, hiszen elég akkor hozzányúlni valamihez véleményem szerint, hogy ha nem éri el számunkra a kellő célt vagy nem hozza el a kívánt eredményeket. Persze lehet, hogy én nem látom a munkahelyemen a nagy egység bizonyos részeit, de azt kell mondjam, hogy fogalmam sincs például, hogy ha egyszer már a kollégák megtanulták egy telefon fajta használatát, akkor vajon miért kell a működésbe állítani egy teljesen új telefon típust. Egyrészt újra kell tanulni mindenkinek mindent, másrészt pedig új szolgáltatók is kellenek, hiszen eddig teljesen tökéletes szervíz szolgáltatónk volt az előző flottára, mivel azonban az ő tevékenységük közé nem sorolható a xiaomi javítás, ezért új szolgáltató után kell néznünk.

Persze mindez az én feladatom. A betanítás, a háborgó munkavállalók megnyugtatása és az új szolgáltató keresése is. Biztosan volt oka annak hogy a vezetőség több mint százötven telefont egyik napról a másikra lecserélt, hiszen költségben sem kis terhet rótt ez a vállalatra, de egy kicsit én is kezdtem mérges lenni erre a döntésre, hiszen felelősségteljes és hatékony munkát szeretek végezni, de egészen egyszerűen sokáig fogalmam sem volt, hogy melyik szolgáltató lenne a legalkalmasabb a vállalati telefonok javítására.

Persze aztán ajánlások alapján indultam el, aminek végül az lett az eredménye, hogy rátaláltam a xiaomiszervizshop.hu csapatára, akik nem csak profik, de hihetetlen könnyű és gördülékeny velük a közös munka, a munkavállalók pedig sokkal jobban szeretik most már az új telefonokat, vagyis minden a helyére került, mint szokott, és jobb is lett a helyzet mint a kiinduló állapot, vagyis a változás elérte célját, de sokat kellett érte dolgoznunk. A lényeg azonban hogy eredményes lett és sikerült.